Platforma attpoint.pl służy do składania lub przyjmowania zleceń w zakresie usług prawnych.
W celu założenia konta wybierz przycisk „zaloguj się” znajdujący się w prawym, górnym rogu serwisu. Następnie przejdź do przycisku „zarejestruj się za darmo” i wypełnij formularz.
Założenie i prowadzenie konta w serwisie attpoint.pl jest bezpłatne.
Konto możesz usunąć samodzielnie, w dowolnym momencie. Zaloguj się do serwisu, przejdź do zakładki „Twój profil”, a następnie wybierz przycisk „usuń konto”.
Ustawienia stałych kryteriów można dokonać po założeniu konta w serwisie. Przejdź do zakładki „Wszystkie zlecenia”. Wpisz interesujące Cię kryteria w oknie „Filtry wyszukiwania”, a następnie wybierz przycisk „Powiadomienia dla wybranych filtrów”. Treść zapisanych filtrów dostępna jest w „Twoim profilu” w „Ogólnych ustawieniach” w miejscu: „Zapisane filtry”. Powiadomienie o pojawieniu się zlecenia odpowiadającego Twoim zapisanym filtrom dostaniesz mailowo na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
Do negocjacji oznacza, że możesz ustalić wynagrodzenie za wykonanie zlecenia poprzez negocjacje. Jeśli jesteś Zleceniodawcą: w celu negocjowania wynagrodzenia umieszczając zlecenie w serwisie zaznacz pole ”Do negocjacji”. Jeśli jesteś Zleceniobiorcą - składając ofertę zaznacz pole „Negocjuj kwotę” wtedy pojawi się zakładka „Złóż swoją ofertę” podaj wysokość oferowanego wynagrodzenia a następnie kliknij „Wyślij ofertę”. Zleceniodawca zadecyduje o przyjęciu Twojej oferty lub o jej odrzuceniu.
Powiadomienia push przychodzą automatycznie, na wskazany przy rejestracji konta adres e-mail.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności umieszczonej i dostępnej w dolnej części strony internetowej.
Informacje dotyczące serwisu attpoint.pl zawarte są w Regulaminie świadczenia usług v umieszczonym i dostępnym w dolnej części strony internetowej.
Kontakt z serwisem attpoint możliwy jest przez pocztę elektroniczną na adres: kontakt@attpoint.pl
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami